Maj med fart på..

Maj måned kom susende, og lige om lidt er den gået igen, jeg har ikke været speciel flittig med hverken blogindlæg eller kommentarer rundt omkring. Jeg har lige siddet og overført billeder fra kameraerne til pc’en, og jeg kan se på billederne at der har været fuld fart på livet udenfor Bloglandia..

Her er lidt blandede bolsjer fra min maj i hop og galop.

I Bededagsferien var vi på vores fantastiske og traditionsrige 3-dages golftur, denne gang var det Torekov og Båstad der lagde græs til vores udskejelser.. Vejret var SÅ flot og for det meste lige så koldt. 🙂 Efter 3 dages herlig golf, gode måltider med de bedste vine, snak og store grin i rå mængder alt sammen i det allerbedste selskab, afsluttede vi turen med en stor præmieuddeling. ADAX havde sponsoreret flotte præmier, så det endte med at vi alle 12 gik derfra med hver sin skønne ADAX-ting. P1020286P1020256P1020253P1020296

Just hjemkommet fra nogle skønne dage i Sverige pakkede jeg bilen og kørte til Frederiksdal Hotel v. Lyngby, her afholdt vi vores årlige IT-strategi-dage. Hotellet ligger lige midt i den skønneste natur, og vi havde indlagt et par gode vandreture i programmet..  IMG_5502

Anemonerne lyste i skovbunden og bøgen var lige sprunget ud og stod i den helt specielle skarpe lysegrønne farve der bider i øjnene.. IMG_5503

Her hjemme sprang vores store flotte tofarvede kirsebærtræ ud mens solen pyntede på aftenhimmelen.. IMG_5505IMG_5506

En arbejdsfrokost i Tivoli afsluttede jeg med en hurtig tur rundt om søen for at nyde blomsterhavet.. IMG_5560

Jeg har kørt el-cykel for første gang i mit liv – men ikke den sidste.. 🙂IMG_6765

Det er jo en ren fest med både bakker og modvind.. IMG_6766

Vi har haft det pæne tøj på og fejret Lisettes runde fødselsdag – et brag af en fest der blev skudt i gang med champagnesabling og afsluttet med dans til næste morgen.. Lisette

Ja det var lidt af min maj måned, der er mere, men det må vente til en anden god gang..

Dette indlæg blev udgivet i Fest, Forår, Golf, København, Venner. Bogmærk permalinket.

16 svar til Maj med fart på..

  1. Stegemüller siger:

    Det er nu da slet ikke nogen ringe maj måned. Tak for dine mange flotte billeder. Jeg er i sær vild med det, hvor man mest ser træets grenes skygge nede på jorden.

    Hav en god torsdag.

    • Inge siger:

      Nej det har ikke været en ringe maj måned. Velbekomme Hanne, dejligt at du kan lide billederne.
      I lige måde til dig.

  2. overleveren siger:

    Det lyder lidt hektisk med alle de fornøjelser… og selv arbejde bliver pakket ind i fornøjelser… pas nu på at du ikke går ned med en omgang stress 🙂

    WLW problemet har jeg ingen bud på som det sære mac-menneske jeg er… men har da fornemmet en vis træthed i blog-land over WLWs manglende fortsættelse og det må jo så betyde at der ikke er fundet en alternativ løsning…

    Elcykel er forresten en glimrende opfindelse…

    • Inge siger:

      Det har været en ret hektisk måned, men også en dejlig måned med mange gode oplevelser.. 🙂

      Det kan jo ende med at jeg overgiver mig til WordPress, og måske endda med tiden lærer at holde af det. Jeg magter ikke bloggers egen editor, men hvis ikke WLW vedligeholdes kan jeg jo få samme problem m. wp.. Jeg savner at kunne styre billedstørrelse og pr. automatik få sat vandmærker på, og det gælder for editoren i både blogger og wp.

      Ja en el-cykel er ganske glimrende. 🙂

  3. Der har da været fart på, men heldigvis ikke kun med arbejde 🙂 Er det fru Nielsens elcykel?

  4. Eric siger:

    Hektisk, skal jeg love for! Jeg købte elcykel for et par måneder siden, og det er den bedste investering, jeg har gjort længe!

  5. Anne siger:

    starter med det positive…elcykler er fantastiske, jeg er lige blevet ejer af en..
    dernæst, er det sandt at LiveWriter stopper?…suuuuukkkk, det vil jeg være meget ked af..jeg er så glad for at kunne styrer billedstørrelser 🙂

    • Inge siger:

      Tillykke med din nye elcykel ven, kan godt forstå du er glad for den.
      Jeg håber WLW stopper, det program får jeg svært ved at undværre til blogning.

  6. Det er ikke bare bloggen der er en ny udgave, det er blogskriveren også, kan jeg se på billederne. Jeg kan godt lide dit nye personlige look, selvom det måske er kortvarrigt, med mindre du har skiftet mening 😉
    Din maj måned lyder da ikke så tosset, selvom der har været fart på.

    • Inge siger:

      Ja jeg fik lige opdateret min Gravator konto med nyt billede. Maj har slet ikke været en tosset måned, der har bare været fart på.. 🙂

  7. Lene siger:

    Skønne billeder, trods travlhed har du alligevel fået fotograferet. Det har jeg så ikke. Jeg pønser også på en elcykel, så kommer næste spørgsmål, hvilket mærke det skal være 🙂
    God fredag til dig.

    • Inge siger:

      Tak, ja lidt billeder er det blevet til. 🙂
      Jeg aner intet om hvilken elcykel man skal satse på, den skal nok bare ikke være for billig. Jeg tænker man får hvad man betaler for.

  8. Ellen siger:

    Det var fint at se livstegn fra dig igen – altså blogmæssigt 😉
    Er det ikke kun Blogger, der er noget galt med? Der findes da en ret ny opdatering til WLW, så jeg tror ikke – HÅBER i hvert fald ikke – at WLW er på vej ud. Jeg ville så absolut heller ikke orke WPs egen editor, også for mit vedkkommende pga. manglende eller elendig billedhåndtering.

    • Inge siger:

      Tak Ellen.. Jeg ved du ved jeg er live.. 🙂
      Jo det er noget med øgede sikkerhedskrav mellem WLW og Blogspot, som jo er en del af Google.
      Jeg håber sørme heller ikke Microsoft dropper WLW

Fyr endelig løs, jeg kan lide at få kommentarer :-)